torsdag 16 augusti 2012

Första Skoldagen!

Med förväntan i kroppen körde jag till Solviks Folkhögskola i morse. 
I våras bestämde jag mig för att söka till Solviks konstlinje, i början av sommaren fick jag veta att jag kommit in och nu har jag gått första skoldagen! Det känns riktigt roligt och jag har faktiskt rätt höga förväntningar på att det ska bli ett roligt och lärorikt år! 
Klassen består av alla möjliga åldrar och det tror jag blir super!
Känslan är bra, det verkar vara trevliga människor och duktiga lärare. (I alla fall det jag kunde utläsa efter två-tre timmar, haha) Ska bli kul att fortsätta i morgon...

1 kommentar:

  1. Spännande! Du får nog en riktigt härlig höst! Med rätt studier kan det vara riktigt kul! Ser framemot att få följa din studietid och kanske få se dina alster...

    SvaraRadera