söndag 30 september 2012

Helgen...

I helgen har vi haft rätt så fullt upp, men bara med trevligheter!
I fredags var vi bjudna till min lillebror på middag och filmkväll. Det var min och min mans present från  honom, det var ju ett tag sen vi fyllde år, men nu passade det bra med en filmkväll och mys i den mörka höstkvällen. Vi hann med två bra filmer, först såg vi Battleship och sen Moonrise Kingdom. Två väldigt olika typer av filmer, men båda bra på sitt sätt!

På lördag började vi med en rejäl sovmorgon eftersom pojkarna sov hos mormor och morfar. Mitt på dagen kom min storebror och hans familj förbi på en kopp kaffe.
Efter middagen åkte vi till Kustkyrkan för Christ Alive. Ett musikarrangemang med en massa bra musik och massa gott att äta. Läs mer om det på Kustkyrkans hemsida.
Tyvärr missade vi de senare konserterna, men så är det när man har små barn som vill hem och sova.

På förmiddagen i dag var vi på Gudstjänst på kyrkan och senare bar det i väg på dop för kusinerna!
En fin stund! Och supergod smörgåstårta efter dopet. Tack!




Och så en bild över alla kusinerna:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar